miércoles, 14 de mayo de 2014

JANVIER TÂCHE 1

Mes doutes

  • Celoso/a: jaloux/jalouse
  • Calcetins: chaussettes
  • Raios: rayons
  • Moreno/a: brun/brune
  • Roxo/a: roux/rousse
  • Charlatán/a: bavard/bavarde
  • Elitista: snob
  • Amoroso: amoureuse
  • Divertido/a: drôle
  • Delgado/a: mince
  • Curioso: curieux
  • Fermoso/guapo: jolie
  • Triste: triste
  • Testarudo/cabezón: tètu
  • Divertido/a: amusant/amusante
  • Sucio: sale
  • Limpo: propre
  • Falso: faux
  • Verdadeiro: vrai
  • Avaro: avare
  • Perezoso: paresseux
  • Ruidoso/a: bruyant/ bruyante
  • Tonto: bête
  • Ollos: yeux
  • Cabelo: cheveux
  • Liso: raides
  • Gordo: gros
  • Un aire/aspecto: l´air/un air
  • A cara/a tez: le visage/ le teint
  • Cellas: sourcils
  • Fronte: front
  • Nariz: nez
  • Meixelas: joues
  • Labios: lèvres
  • Boca: bouche
  • Rechoncho: rondelet
  • Esbelto: élancé
  • Menudo: menu
  • Cadrado: carré
  • Fino: fin
  • Mofletudo/a: joufflu/joufflue
  • Voluminoso/abundante: épais
  • Calvo: chauve
  • Huesudo: osseux
  • Esquelético: creux
  • Ancho: large
  • Redondeado: arrondi
  • Plano: plat
  • Aplanado: aplatí
  • Prominente: saillant
  • Puntiagudo: pointu
  • Arqueado: arqué
  • Revelde/espeso: broussailleux
  • Dulce: doux
  • Pálido: pâle
  • Aterciopelado: velouté
  • Vivo: vif
  • Saltóns: globuleux
  • Hundidos: enfoncé
  • Torpe: maladroit
  • Alegre: gai
  • Resuelta: débrouillard
  • Educado: poli
  • Sabio: sage
  • Benévola/Boa: bienveillant
  • Fiel: loyal
  • Loco: fou
  • Inocente: naïf
  • Un pouco: un peu
  • Veciño/a: voisin/voisine
  • Pecas: tâches de rousseur
  • Pendentes: boucles d´oreille
  • Dulce: doux/douce
  • Verde oscuro: verd foncé
  • Tía: tante
  • Tío: oncle

Portfolio (Tâche 1)

  • Cou-Cou Cést Moi! (tàche 1)

Classes

  • La description
  • La présentation
  • La famille
  • Formules de politesse et de salutations
  • Les numéros
  • Les verbes
  • Masculin et féminin
  • Les adjectifs qualificatifs
  • Contraires

Info

Réflexion générale

Durante esta primeira tarefa aprendín moitas novas palabras as cales anotaba diariamente na miña libreta, así como diferentes dúbidas que tiña.
Este foi o meu segundo cuadrimestre coa lingua, xa que no primerio tiven o meu primeiro contacto co francés e gustoume bastante, por iso tomei este segundo contacto con moito entusiasmo. O comezar as clases, a miña primeira impresión foi moi positiva, como xa teño comentado o xeito de plantear as clases do mestre, fainos por medio da participación constante nas clases todo o curso moito máis sinxelo e divertido para aprender fácilmente e sobre todo motivando. 
A valoración sobre a miña Tâche 1 é moi positiva, non me resultou moi complicada e con respecto a avaliación feita polos meus compañeiros, opino que está correcta, pareceume xusta a calificación e en xeral estou bastante contenta con esta primeira tarefa.
O falar en francés en tódalas sesións tamén nos axuda moito, aínda que o principio non entendas moito do que se dí, co paso das clases vas comprendendo algo mellor e como tamén nos fai preguntas e nos “obriga” a participar, isto fai que apenas sen darnos conta, aprendamos moito dun xeito moi natural. 





No hay comentarios:

Publicar un comentario