Mes doutes
- Celoso/a:
jaloux/jalouse
- Calcetins:
chaussettes
- Raios:
rayons
- Moreno/a:
brun/brune
- Roxo/a:
roux/rousse
- Charlatán/a:
bavard/bavarde
- Elitista:
snob
- Amoroso:
amoureuse
- Divertido/a:
drôle
- Delgado/a: mince
- Curioso: curieux
- Fermoso/guapo: jolie
- Triste: triste
- Testarudo/cabezón: tètu
- Divertido/a: amusant/amusante
- Sucio: sale
- Limpo: propre
- Falso: faux
- Verdadeiro: vrai
- Avaro: avare
- Perezoso: paresseux
- Ruidoso/a: bruyant/ bruyante
- Tonto: bête
- Ollos: yeux
- Cabelo: cheveux
- Liso: raides
- Gordo: gros
- Un aire/aspecto: l´air/un air
- A cara/a tez: le visage/ le teint
- Cellas: sourcils
- Fronte: front
- Nariz: nez
- Meixelas: joues
- Labios: lèvres
- Boca: bouche
- Rechoncho: rondelet
- Esbelto: élancé
- Menudo: menu
- Cadrado: carré
- Fino: fin
- Mofletudo/a: joufflu/joufflue
- Voluminoso/abundante: épais
- Calvo: chauve
- Huesudo: osseux
- Esquelético: creux
- Ancho: large
- Redondeado: arrondi
- Plano: plat
- Aplanado: aplatí
- Prominente: saillant
- Puntiagudo: pointu
- Arqueado: arqué
- Revelde/espeso: broussailleux
- Dulce: doux
- Pálido: pâle
- Aterciopelado: velouté
- Vivo: vif
- Saltóns: globuleux
- Hundidos: enfoncé
- Torpe: maladroit
- Alegre: gai
- Resuelta: débrouillard
- Educado: poli
- Sabio: sage
- Benévola/Boa: bienveillant
- Fiel: loyal
- Loco: fou
- Inocente: naïf
- Un pouco: un peu
- Veciño/a: voisin/voisine
- Pecas: tâches de rousseur
- Pendentes: boucles d´oreille
- Dulce: doux/douce
- Verde oscuro: verd foncé
- Tía: tante
- Tío: oncle
Portfolio (Tâche 1)
-
Cou-Cou
Cést Moi! (tàche 1)
Cou-Cou
Cést Moi! (tàche 1)
Classes
-
La
description
-
La
présentation
-
La
famille
-
Formules
de politesse et de salutations
-
Les
numéros
-
Les
verbes
-
Masculin
et féminin
-
Les
adjectifs qualificatifs
-
Contraires
- La description
- La présentation
- La famille
- Formules de politesse et de salutations
- Les numéros
- Les verbes
- Masculin et féminin
- Les adjectifs qualificatifs
- Contraires
Info
- Langue
étrangère: francais (COURS A)
https://sites.google.com/site/langueetrangerefrancais/contenus/cours-a/24-fevrier
- La
description (COURS B)
https://sites.google.com/site/langueetrangerefrancais/contenus/cours-b/11-fevrier-2014
- Educaplay
(Tâches)
http://www.educaplay.com/es/coleccion/17650/1/mylene_se_presente.htm
- Langue
étrangère: francais (COURS A)
https://sites.google.com/site/langueetrangerefrancais/contenus/cours-a/24-fevrier
- La
description (COURS B)
https://sites.google.com/site/langueetrangerefrancais/contenus/cours-b/11-fevrier-2014
- Educaplay (Tâches) http://www.educaplay.com/es/coleccion/17650/1/mylene_se_presente.htm
Réflexion générale
Durante
esta primeira tarefa aprendín moitas novas palabras as cales anotaba
diariamente na miña libreta, así como diferentes dúbidas que
tiña.
Este foi o meu segundo cuadrimestre coa lingua, xa que no
primerio tiven o meu primeiro contacto co francés e gustoume
bastante, por iso tomei este segundo contacto con moito entusiasmo.
O comezar as clases, a miña primeira impresión foi moi positiva,
como xa teño comentado o xeito de plantear as clases do mestre,
fainos por medio da participación constante nas clases todo o curso
moito máis sinxelo e divertido para aprender fácilmente e sobre
todo motivando.
A valoración sobre a
miña Tâche 1 é moi positiva, non me resultou moi complicada e con
respecto a avaliación feita polos meus compañeiros, opino que está
correcta, pareceume xusta a calificación e en xeral estou bastante
contenta con esta primeira tarefa.
O
falar en francés en tódalas sesións tamén nos axuda moito, aínda
que o principio non entendas moito do que se dí, co paso das clases
vas comprendendo algo mellor e como tamén nos fai preguntas e nos
“obriga” a participar, isto fai que apenas sen darnos conta,
aprendamos moito dun xeito moi natural.
Durante
esta primeira tarefa aprendín moitas novas palabras as cales anotaba
diariamente na miña libreta, así como diferentes dúbidas que
tiña.
Este foi o meu segundo cuadrimestre coa lingua, xa que no
primerio tiven o meu primeiro contacto co francés e gustoume
bastante, por iso tomei este segundo contacto con moito entusiasmo.
O comezar as clases, a miña primeira impresión foi moi positiva,
como xa teño comentado o xeito de plantear as clases do mestre,
fainos por medio da participación constante nas clases todo o curso
moito máis sinxelo e divertido para aprender fácilmente e sobre
todo motivando. A valoración sobre a miña Tâche 1 é moi positiva, non me resultou moi complicada e con respecto a avaliación feita polos meus compañeiros, opino que está correcta, pareceume xusta a calificación e en xeral estou bastante contenta con esta primeira tarefa.
O falar en francés en tódalas sesións tamén nos axuda moito, aínda que o principio non entendas moito do que se dí, co paso das clases vas comprendendo algo mellor e como tamén nos fai preguntas e nos “obriga” a participar, isto fai que apenas sen darnos conta, aprendamos moito dun xeito moi natural.
No hay comentarios:
Publicar un comentario